Jul i mitt hus (lgh)...

Jag älskar Julen, verkligen älskar :)
Lyssnar på jul musik och njuter :)..jag tror att katterna också tycker att det är mysigt. Dagny sitter och luktar på julstjärnan (det har hon snart gjort i typ en timme), blomma ligger på julduken i köket :)..och ja spelar julmusik på högsta volym..kan inte bli bättre.

Igår när ja kom hem ifrån Johanna så ville ja pynta ännu mer...hon hade det så mysigt och fint så ja fick lite inspiration. Ja hade tänkt att ja inte skulle ha nån julgardin inne i köket, eftersom ja inte äger nån. Men efter mkt rotande så hittade ja en gigantisk julduk som ja fick av farmor i fjol. Eftersom mitt bord är minimaliskt så tänkte ja att den här skulle bli fin som gardin. Efter lite ihop vikning och trixande så hänger den nu i mitt köks fönster. En liten bild kommer senare :) Köpte även en halm bock igår..Hur snygg som helst :)

Ska ut och fika med jessica och Johanna sen..mys..men först ska ja ut och köpa lite julklappar tänkte ja :)..

Ha en stört skön dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0