Stressigt innan jul :)

Ja, det har vart några dagar nu som jag haft fullt upp, men det har vart roliga saker :)

I helgen har det vart jobb ovh lussekatt ovh pepparkaks bak, gatt gatt.
I söndas for ja till Fyrås och på måndan var det jobb i hammerdal som gällde...himla roligt att kmma dit igen :)
Igår så var jag inne hos farmor nästan hela dan..Hon lärde mig att koka sötost.."Det är inte så svårt, men det är lätt att mjölken bränns". mellan elva ovh fem var jag hos henne, och under den tiden hann det inte bli riktigt klart..tar tid e danne :) Vi satt och sticka, och fika och prata en massa strunt..mysigt värre!!

Idag ska jag till ström och besikta hennse bil och sen en sväng in till stan för att jobba. Ja ni ser, ja har fullt upp :)

ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0